03 juli, 2010

Red is right!


WORD! Va trött jag är! Har stått i butiken i sju fucking timmar. Hade två sminkningar på raken de två sista timmarna dessutom... ståståstå, aj i fötterna. Mendegickbra! Imorn jobbar jag bara fyra timmar, dock ensam, det är lite tråkigt för jag vill ju liksom praaata hela tiden! Komma in till mej imorn nån?? Nähe just ja, det är ju värmebölja, så folk går inte på stan då...
Tycker faktiskt det är skit att Tyskland gick vidare idag, by the way. Har alltid haft svårt för dom jävlarna. But why? Jag vet inte riktigt själv, men tror det beror på att jag hatade tyska-lektionerna på högstadiet, asså vilket fult språk det ÄR! I dom tre kvartsfinalerna som spelats nu har alla lag jag hållt på förlorat... fattas ju bara att Spanien förlorar ikväll också!
Hörrni tjejer! Har ni inte ett rött läppstift än SÅSKAFFANU!! Alla ska äga ett, det är såå hett! Ha vilket rimm. Ett minus är att det är kyssförbud om du bär det bara.
Ha en mysig lördagkväll, för det ska jag ha! Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar