22 juli, 2010

Vilket jävvla i-landsproblem...



... då hörrni! Blev så satans velig idag.. över mitt hår! Skamanva BLOND eller BRUNETT?! Asjobbigt ju. Kan ni inte hjälpa mej o säga vad ni tycker!! Pliis (ursäkta att jag ser så grining ut på bilderna jämfört med mina vackra flickor vid min sida).

Asså vilken åsk-och regnskur de kom idagrå! Riktigt mysigt faktiskt (för oss som råkade vara inomhus iaf). Barnen blev helt till sig (jag me) och sprang runt o kollade ut genom ALLA fönster o skrek: "åh kolla det regnar i det här fönstret mee!". NÄÄÄHÄÄE?! Men nu skiner solfan igen så allt e i sin ordning! TACKARR!

Imorgon blire jobb inomhus @ Make up Store me söta Malin:). Sen: ledig helg. FAB. Ett som är säkert är dock att det INTEBLIRNÅÅSHOTS o röj denna helg.. baara rosé o mys!
PUSS

2 kommentarer:

  1. Jag säger blond under sommaren min kära syster.. Inte många dagar kvar nu, åker till Visby och laddar inför det största på året.. :)

    SvaraRadera