07 juli, 2010

Spanien!!

Asså varje morgon behöver jag åka två bussar (joo jag har körkort men ingen egen bil) för att ta mej till jobbet. En ner till stan (vilket bara tar typ fem minuter, men jag är för lat förå cykla) och en från stan och ut till stadsdelen där jag jobbar. Varje morgon sitter jag på den första bussen o tänker "jag stryper den jääveln som plingar vid nästa hållplats jag stryper den jääveln som plingar vid nästa hållplats" BARA för att då tar det ju extra lång tid och jag kanske missar nästa buss o kommmerförsenttilljobbet! Varför jag inte tar en tidigare buss? Jooo för att jag tjänar ju förtusan två snoozningar! Värt. Jag älskar att snooza. Det vet ni alla som känner mej väl:) Mitt rekord är tre timmar.SLÅÅDETNI!
Nu äre semifinal för fullt här!! HEJASPANIEN!!!! Jag måste bara berätta en rolig sak. Min mormor på 81 jordsnurr, är ett FAN av fotboll och speciellt spanska ligan! Ringer man hem till dom en kväll när det är match, såläääärmaninte få svar! Haha, hon är så cool, och morfar likaså! Mormor är typ kääär i Messi... tur att inte morfar är den svartsjuka typen!
Nu måste jag kolla matchen och mysa såklartba! Imorgon är jag leeeedig, fuckinFAB!
Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar