14 mars, 2011

DET GÅR FRAMÅT

jag har en speciell runda som jag brukar springa och den tar typ en kvart. Så förra veckan sprang jag två varv, men idag sprang jag TRE! Jaaa jag vet att man egentligen ska mäta hur långt man löper och att man ska förbättra tiden hela tin. Men jag är inte som alla andra barn, jag gör som jag vill!

Annars har jag väl gjort succé som vanligt idag. Närå! Men en skitrolig sak hände.. jag hade precis varit inne hos en patient och satt en PVK u.a. Då säger en sjuksköterska att hon varit inne hos sin patient och försökt med samma sak tre ggr, men han var så svårstucken så hon gav upp. "Vill du gå in o försöka?" frågar hon mej. MEJ! Normalt i dessa fall, frågar man typ inventarien på avdelningen! Aaa men va fan tänker jag och säger JA.
Det jag inte vet är att det sitter ett helt kompani av kill-kompisar till honom där inne, som är på besök.. alla typ i min egen ålder! ÅSKÅDARE OCKSÅ! Jävvlar vad dom smilade upp sig när jag kom in! "Hej Caroline heter jag och jag är sjuksköterskestudent. ***** bad mej att försöka sätta en nål på dej" säger jag samtidigt som jag har 48 inte heelt bekväma blickar och leenden på mej. Sätter igång med att känna efter kärl och.. jaa, jag provar smacka in PVK:n på ett ställe som jag tycker är lämpligt. VET NI VAD SOM HÄNDER???!!! Jag sätter den jäveln på första försöket! S å j ä v l a u n d e r b a r k ä n s l a! Och jag hörde nästan hur mina imponerade åskådare tappade hakan när jag tackade för mej och gick ut därifrån sen..;)
Ursäkta att jag beskriver hur satans bra jag var idag (säkert nån som retar sig), men JAG VAR JU DET JU:p

Mina gårdagens jobbläppar: läppstift "Summer" och lipgloss "Virgin". Båda från Make up Store. Visst är det så bra att bilden hänger ihop med inlägget för övrigt?!;)

PUSSAS


2 kommentarer:

  1. Hahaha! Du är ju sjukt grym :) Roligt att läsa, man blir alldeles glad!

    SvaraRadera
  2. Naaw!:) Du är också grym darling!

    SvaraRadera