12 mars, 2011

TRÖTTAST

jag var så jävla trött igår så jag somnade före tio! Sååå tråkig. På en fredag också! Aja. Egentligen har jag ju varit K O N S T A N T trött nu i flera månader.. plus att jag har lite andra underliga symtom, och självklart med den sjukvårdsutbildningen man har så har jag redan DIAGNOSTISERAT mej själv haha! Men jag ska iaf till läkaren i veckan så får vi se..

Annars skrev vi klart vårt PM igår och skickade in skiten. Fab. Sen hann jag med en springtur innan det blev mörkt också. FAB.

Ikväll ska jag ha praktik 13.30-22. Japp. På en lördag. Kul. Men det kanske är intressant att se hur många akuta benbrott som kommer in en lördagkväll... VADVETJAG!?
Sen jobbar jag på Make up Store imorrn. Inte mycket ledig denna helg inte!

Detta är ett heelt meningslöst inlägg asså. Men jag ville egentligen bara dra ut på sängliggandet lite;) för jag ska snart upp och springa tänkte jag.. I SOLEN!

Ha en bra lördag alla! PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar