09 mars, 2011

OM DET ÄR NÅN JÄVEL SOM UNDRAR


hur det gick att komma tillbaka till Ackis (och just den avdelningen jag är på). Jo det var väl "ok".. det första man får höra på morgonen är att vi studenter är "extra arbetskraft". SKITPÅER!!! Det är vi inte!!!!! Sen på ronden fick JAG ifrågasätta läkaren, som betedde sig som en idiot, för den ordinarie personalen satt o höll käften och inte vågade ifrågasätta själva (the new generation sjuksköterskor.. we take noo shit).
Hela dagen var allmänt rörig, men jag skötte mina egna patienter iaf, medelålders karlar, dom är alltid nöjda med allt man gör och höjer en till skyarna:)
OCH nu vet jag vart jag INTE vill jobba i framtiden och vilken typ av sjuksköterska jag INTE vill bli!;) För jag ska bli en extra bra en!

PUSSPUSSPUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar