22 mars, 2011

JÄVLA RYGGHELVETTE!!!

tänkte att jag skulle ut och springa idag igen dårå.. har ju liksom inte gjort det p.g.a. snöfan som kom och i helgen vare massa annat så jag hade inte tid tyvärr! JAPP. Drog på mej löparkläderna, men sen när jag hade satt på mej skorna och skulle knyta dom så bara SMÄLLDE det till i svanken! DETGJORDESÅJÄÄVLASKITONT!! Hela min kropp låste sig typ så jag blev fast i knyta-skorna-med-rak-rygg-och-raka-ben-position! AJAJAJAJ det var bara att försöka veckla ut sig de! LÄTT. Lyckades till slut iaf. Vet ni vad jag tror? Jag tror att det var nån som försökte utföra nån jävla voodoo på mej... och det har jag väl visserligen förtjänat efter denna helg kanske.. så stick på bara! Jag ska minsann stå ut!!

Denna vecka är jag tillbaka i skolan för lite teori och praktiska övningar innan det är dax för praktik på Neuro-operation nästa vecka (faaan jag är lite nervös för att operera i hjärnor asså..). Imorgon blire besök på ambulansen!! KUL.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar