10 mars, 2011

PMPMPMPMPM

idag har det varit PM-skrivande hemma hos en klasskompis hela dan. Vi skriver tillsammans med dom som vi har praktik på samma ställe som och vi är ett bra team tycker ja! Började idag och skrev klart halva.. så imorgon blir vi färdiga. FAB.
jag hade denna lilla söta gulleskrutt sovandes i mitt knä stora delar av dagen, men det gjorde ju bara saken bättre;) Det är min kompis chiuaua Molly, som kommer ifrån samma uppfödare som min blivande bäbis:)) sööötsåmandör!

Jag har inte kunnat springa varken igår eller idag och det suger! Men imorrn ska jag verkligen försöka få tid till det!
Hoppas ni har en fin kväll! PUSS

3 kommentarer:

  1. Mmm,inte så lite hundhår där.. hur ska DU av alla klara det, som typ dör när någon av katterna nuddar vid dig? :)

    SvaraRadera
  2. Hon får väl anlita en hundfrisör så vovven får klippa sig regelbundet :)

    SvaraRadera
  3. Meeh Jennie det lossnar ju hår när man klappar dom:) Sen tänker jag vänja min hund med att jag dammsuger varje dag!

    SvaraRadera