25 maj, 2012

HEJ IGEN HÖRRNI

ville bara titta in och säga hej:) Vi har haft en supermysig kväll med grillning, middag utomhus, långpromme med  lilldamp, och sånt där familjeklyschigt ni vet ;)
Nu ska jag hänga ut min roliga pappa Kent, han vet nog inte ens att jag har en blogg, så jag kör.

jag: kan nån av er gå ut en snabbis med Stella? Jag vill se let´s dance
pappa: jag kan gå!
jag: men du har ju inga byxor på dej! (han hade just tagit av sig jobbarrören)
pappa: ja men det gör väl inget, jag går bara upp en bit här i skogen, ingen kommer se mej
jag: ok då det blir du som får skämmas!

jaha så pappa går ut iklädd tischa, kallingar och uppdragna strumpor i ett par gamla badtofflor. Man ba Louise Vuitton ringde och ville ha tillbaka sin vår 2013-kollektion!


puss på er<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar