02 maj, 2012

VALBORG







 För första gången på typ 15 år spenderade jag INTE älskade Valborg i Uppsala.. orkade inte och behövde bara lugn och ro. Och vad är inte mer lugn och ro och avkoppling än ute vid havet. Vid vårt fina sommarhus. På med gummistövlarna ba och kratta ihop typ fem ton löv, plocka ihop 18 miljoner grenar som fallit ner under vintern samtidigt som man hör måsarna skria och havet som ligger några meter ifrån oss är alldeles stilla.. h a r m o n i. Så oglamoröst, men som sagt exakt vad jag behövde, mys! Haha tänk er ziperall, gummistövlar (rädd för ormar), osminkad, solbrillor och keps. Sen körde vi grillning och toppade med en kvällspromme i solnedgången! Och inte en droppe alkohol:)
Ledsen om ni tycker jag är tråkig men jag vill bara ta hand om mej själv och måste verkligen göra det just nu! Imorgon ska jag tjacka löpband, eller kolla ut ett iaf. Jag har nämligen alltid älskat att springa.. ni som följt bloggen vet ju att jag gjorde ett försök förra våren, men så sket det sig när pollenkriget drog igång. Jag är ju så jävla allergisk, och fast jag äter mediciner får jag typ anafylaktisk chock om jag springer ute april-september. SÅJÄVLAVÄRDELÖST. Så nu när jag har en sån stor lägenhet tänkte jag att jag lätt kan få plats med ett löpband (hoppas dom finns i rosa eller guld... nääärå;).

Men nu ska vi sova lite, har nämligen bara sovit ca tre timmar inatt, trots sömntablett.. Hoppas ni alla mår bra! Vi hörs snart igen<3 PS Jag har blivit världsförälder också! Bli det ni med!

PUSS



1 kommentar: