21 maj, 2012

THE LUCKY ONE



Jag och min Maristjärna hade en tjejmiddagsbiomys-kväll i lördags (jag veeet bilden är typ två år gammal men jag har inte så många bilder på oss två konstigt nog. OCH tro ej att jag är naken, jag har en tubtopsklänningstjofräs på mej på bilden). Vi kolla på The lucky one och dog typ krokodiltårsdödn o satt o höll varann i handen på slutet:) Min älskade älskade vän Marimarimari<3 Och Zac Efron står redan på min önskelista till nästa födelsedag.. eller VÄNTA för i hellvette jag hade ju namnsdag igår... REEEEEWIND, släkten!! Skicka hit han ba! Jag lovar att va er privata sjuksköterska närmsta året, gratis:) Maaaaammaaaaaa för tusan, ge mej!
Nänä nu fär jag sluta svamla, måste googla runt o få lite idéer till hemlisen;) Jag är glad att ni hänger kvar här iaf, och jag lovar att jag skriver så fort jag orkar och har tid o lust<3
PUSSPUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar