25 maj, 2012

HEJSAN FINISAR

Hoppas ni haft en skööön sommardag och att kvällen blir lika bra! Själv fick jag gå upp i ottan för att gå till farbror doktorn, eller farbror och farbror, han är väl bara lite äldre än mej:) fick en laddning med en ny sorts läkemedel att stoppa i mej och sjukskriven till mitten på augusti... Fan jag som vill jobba, nu när jag äntligen är färdig sjuksköterska och fått jobb på bästaste avdelningen!!! jag kommer klättra på väggarna!! Jag älskar ju mitt yrke... Men jag inser ju att jag måste må bra och bli "vanliga", positiva, duktiga, lojala och lite störda Caroline innan dess.. Sen fick jag lämna ifrån mej ett par liter blod också.

Fan vad sugen man blir på att gå ut när det är sånt underbart väder! Men eftersom jag inte dricker alkohol nu r/t min sjukdomsbild, så är det nog ingen bra idé att gå ut.. kommer bara bli sugen på ett glas vin, och jag har lovat mej själv att inte dricka en droppe alkohol! Låter kanske skittråkigt i era öron, men jag vill ta hand om min kropp och alkohol kan förstöra så mycket.. jag lovar er, jag vet.

När man var sådär mellan typ 19-26 år så var jag och mina kompisar ute JÄMT! Onsdag, fredag, lördag, varje vecka!! På söndagarna låg vi hemma, typ 12 pers i en soffa, åt pizza och glodde på fotboll (det var mest killar i vårt gäng) och vi älskade våra singel- och festarliv! Vi anordnade massa med temafester och folk kom från alla möjliga håll och lägenheten (vi var alltid hemma hos samma kille) var ALLTID utvecklingsförstört full av folk. Självklart slutade alltid kvällarne på käraste BJ!

Sommaren 2004 (tror jag det var) åkte vi, jag, Tessan, hennes dåvarande pojkvän och resten av vårat gäng som bara bestod av killar till Rohdos! En sjukt galen resa, vi festade i en vecka och hade så jävla roligt, har nog aldrig skrattat så mycket :) Så jävla rolig resa!

Året efter var det slut mellan Tessan och hennes kille så jag åkte själv till Zakhyntos med typ sju killar! Snacka om att de var överbeskyddande asså haha:) Det måste sett jättekul ut när vi låg där på stranden, eller satt på en restaurang eller bara kom och gick på gatan, jag och mina älskade killkompisar haha.

Åhh vad jag kan sakna den där tiden! Jag är så glad för alla de åren som vi hade tillsamman.. asså jag har så mycket minnen som lever kvar i mitt hjärta, mest minnen av skratt och galenskap :) 
Hoppsan kerstin vilket långt inlägg detta blev då! Förstår om ni inte orkar läsa ;)

Ikväll blir det alltså hemmakväll med famljen, och imorgon hemmamys med min fining<3

På söndag avslöjas vår hemlighet...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar