21 maj, 2012

MORFAR 80 ÅR


Idag var det dags för supermostern att agera igen. Skolan var stängd idag så kl 7.33 imorse kom Engla och Loke till mej, så då var det bara att gå upp och fixa frulle till mina juveler<3 Sen gick vi till skogs och plockade en bukett med liljekonvaljer till min älskade morfar som fyller 80 år idag. Jag gick och berättade massa bus för dom som jag och min syster gjorde när vi var små, och dom höll på att skratta ihjäl sig:) Dock var dom flesta busen rätt oskyldiga..
Sen drog vi till morfar och mormor på tårtkalas (alla andra jobbar ju idag liksom, förutom vi och pensionärerna:). Eller tårtkalas och tårtkalas, jag fick väl mest titta på och käka lite glass eftersom jag är glutenintolerant och typ inte kan äta nåt fika. Men det gör inget. Drack kaffe gjorde jag också på första gången på flera månader.. blev helt skakig och blodtrycket steg väl till 410/250 ungefär haha. Jag har dragit ner på kaffe efter att jag drack så mycket jämt, så jag fick magkattarn på kuppen.

Jaha nehe, det var väl typ det jag hade att förmedla till herrskapet för tillfället. Hörshej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar