28 maj, 2012

MIN VÄN


Åhh jag är så glad över vår tatuering som vi gjorde igår!! En lika stjärna på samma ställe som betyder vänskap, liv, lycka, minnen, kärlek, och hopp. Älskar min fina underbara Mari så mycket! Hon är alltid så stark, positiv, livsglad och jag skulle vilja kalla henne "ingenting-är-omöjligt-nu-kör-vi-Mari". Hon har förlorat de viktigaste personerna i livet, ens föräldrar, men ändå kämpar hon på och är världens starkaste och finaste mamma till sina pojkar! Hon är min idol<3 Önskar att alla hade en Mari i sitt liv, för då skulle alla vara lyckliga<3

Och idag ska jag få besök av en annan fin skatt i mitt liv, nämligen Emily! Fast vi kommer sakna vår Anna, utan dej är vår trio inte hel<3 Känns så konstigt nu för tin när vi inte ses varje dag, som vi gjorde när vi pluggade.. Nu är vi sjuksköterskor som arbetar heltid på olika avdelningar på olika sjukhus och har typ aldrig tid att ses:( Jag kommer ihåg för exakt ett år sen när vi satt och pluggade akut- och kirurgisjukvård typ dygnet runt inför en av de största tentorna under utbildningen (som vi alla självklart klarade:)

Nähäpp nu ska jag försöka väcka Stellibelli som ligger under täcket och myser. 

Ha en fin dag, blås EJ bort, puss hej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar