14 juli, 2012

CHILLERILL PÅ BRYGGAN




ja detta är ju inte just nu då, utan tidigare idag när man kunde sitta ute i lite färre antal klädesplagg på kroppen.. Just nu sitter jag alldeles ensam ute på bryggan med typ ett lager kläder och två lager filtar, hur mysigt som helst! Det är typ enda stället där jag har täckning med mitt mobila bredband så jag hänger här ett tag innan det är dags att gå in i huset och lägga sig.. Funderade starkt på att sova här ute under bar himmel, men jag tror jag väntar till en liiite varmare natt (och kanske ett litet sällskap i sovsäcken:).
Hoppas ni alla har det bra trots en sisådär sommar hittills! Och tack för att ni hänger kvar här på bloggen! Många vet ju att jag har det lite tufft just nu, men jag kämpar och kämpar för att ta hand om mej själv och få må bättre och bättre. Tack alla ni som förstår<3

Nu ska jag kravla mej ur alla filtar och gå upp till huset och lägga mej!

PUSSPÅER FINA NI!


1 kommentar: