05 juli, 2012

FRÖKEN RUFS



haha snygg man är när man är ute på landet liksom!:) Inge smink, och hårborste, va fan är det? Men så jävla skönt att bara slappa..Det är precis vad jag behöver, vad min arma lilla kropp behöver.. Jag har varit så dum mot den efter allt jag utsatt den för senaste tiden.. Min usa"mamma" sa de kanske viktigaste orden som jag behövde höra för att inse att jag måste ta bättre hand om mej själv.. hon sa: "Caroline, we love you dearly, we will come to your wedding, and we will come when you`ll have your child, but we don´t want to come to your funeral.." .. De orden kommer jag alltid bära med mej i hjärtat, när allt känns tungt<3



3 kommentarer:

  1. vackrare än vackrast ju:p

    SvaraRadera
  2. Väldigt klokt sagt måste jag säga..bär med dig det vännen<3

    SvaraRadera