27 juli, 2012

GODMORGON


åter en solig dag här ute vid havet! Hoppas ni också har det bra! 
Jag har fortfarande ett stort hål i mitt hjärta pga personliga skäl.. men jag försöker hålla skenet uppe utåt. Och jag hoppas att allt är på väg åt rätt håll..
Imorse vaknade jag av ljudet från havet, fiskmåsar och solen som gick upp och sken in genom mitt fönster vid 4.30-tiden, så då gick jag upp och läste. Håller på med Patrik Sjöberg-boken, jävligt bra faktiskt! Sen hann jag med att måla halltaket, gå ut med Stella, göra frukost, äta frukost, plocka hallon och lite sånt där innan jag bänkade mej ute i solstolen. Och här sitter jag nu:) 

Jag tänkte även bjuda på en dagens mamma-kommentar!
Den är från igår när vi var inne i Östhammar och myste runt.

Mamma: "kolla där, där är dom dära skulpturerna i trä som han har huggit ut från träd!"

Jag: "vilken HAN??"

Mamma: "jaaa han där som kan sånt där med att hugga i träd..!"

Jag: "ja men vafaan heter han då?"

Mamma: "nej det har jag ingen aning om.. men han är bra på det iaf.."

Asså det kanske inte låter så kul, men min mamma är så jävla rolig ibland, jag kan verkligen skratta ihjäl mej åt henne!

Ha en fin dag hörrni<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar