19 juli, 2012

SCHVETTIGT HÄR ASSÅ

Hej på er<3
Hoppas ni också  haft några fina dagar i detta hopplösa sommarväder! Vi är ju ute i skärgården, och här är det faktiskt underbart väder just nu! Igår låg jag och stekte framsidan av kroppspartit, så om vi säger-så-att-det-ser-ut-som-jag-har-en-bikini-på-mej-även-när-jag-är-naken.. haha, så idag kör jag baksidan av kroppen och hoppas på detsamma där;) älskar att man kan få en schysst solbränna aven i detta land!

Igår kväll var vi ute och fiskade lite, jag, pappa, Stella och min systerdotter Engla. Jag kötta hem en gös på drygt ett kilo!! Haha, pappa blev lite avis:p Men han fick filéa den sen när vi kom hem, så jag tycker han kunde va lite glad:)


hörs senare hörrni, då ska jag hinta lite om en hemligheeet;) Nu ska jag steka bakköttet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar