05 juli, 2012

FÖR HÄR SKULLE JAG SKRIVA EN RUBRIK DÅ

åhhh varför lägger man ner tid och tankar på människor som inte är värda det, när man har så mycket fint att ägna sina tankar åt istället?? Jag är så sjukt besviken på några personer i min närhet som använt min snällhet och godhet till deras fördel, vilket resulterade i att jag plötsligt blev den "onda" och "dumma" i hela kalaset.. aaa jag vet inte vad jag vill komma med det här inlägget, utan mest bara skriva av mej lite..Sen när blev man idiotförklarad för att man råkade tycka om en person och vara ärlig liksom?? Måste vara jävligt nytt det..


aja nu ska jag hala fram en sömntablett eller två så jag kan få s o v a för en gångs skull. Godnatt på er!


1 kommentar:

  1. Ogillar!! Man ska inte lägga energi på människor som bara tar energi från en..bättre att lägga energi på personer man mår bra av! Försök att inte ta åt dig vännen vet att det är svårt<3 Men som du skrev det är bättre att vara ärlig och kan man inte ta det så är det deras problem..styrkekramar<3

    SvaraRadera