27 februari, 2011

DET FINNS KUNDER OCH SÅ FINNS DET KUNDER

Ja. Jag har jobbat idag då. Mycket bra dag, med många trevliga kunder och många som handlade. Det gillar man ju liksom!
Men när klockan är 15.55 (stänger 16.00) och det kommer in en kund som frågar om varenda jävla produkt i hela butiken (samtidigt som hennes son springer runt som en duracell-kanin med adhd och river ner grejjer)....... vänta jag måste pausa jag blir så upprörd......... SÅ. Jo när klockan är 16.15 och jag försökt att säga minst 28 ggr att "jag måste tyvärr stänga butiken nu så jag får be dej att komma tillbaka en annan dag och handla" med ett fejkleende på läpparna heeela tin. DÅ va. DÅÅÅÅÅ kommer hennes man ( plus typ 73 ungar till) in i butiken och hon börjar presentera karlfan för mej! SOMOMJAGBRYYYRMEJ!!!!! Och nu blire bara värre hörrni.. "har du nåt tips på en bra restaurang här i stan?" säger han. MEEEEEHHHHH. "Ja MAX ligger på stora torget, det duger väl" får jag ur mej. "Jag måste kissa har du nån toalett??" säger unge nr 46 (kanske). "NEEEEJ, du får gå ut och kissa" säger jag. ASSÅ VILKEN JÄVLA CIRCUS. Kl 16.25 låste jag. PJUUU.
Jag tänker lägga på tid på schemat för det FRÄÄÄSSEBEJB! Ok;)


1 kommentar: