10 februari, 2011

SOVMORGONJAATACK

Min handledare på praktiken messade mej igår och frågade om jag ville gå ett kvällspass idag istället för hon själv hade bytt till det. Meen såklart! Jag är så fruktansvärt trött på morgnarna nu för tin, så att få sovmorgon istället för att behöva gå upp 05.30 satt fint;) Fasar för när jag ska vara i Enköping OCH BUSSEN GÅR KL. 05.35!! Skjuta mej? Nån??

Btw så fick jag ett mail från komplett.se som sa att dom inte kunde hitta nåt fel på min dator!!! Vavavavaaa!? Tror dom att jag vill jävlas eller.. När jag ringer upp säger killen: "brevbäraren kanske fixade den på vägen höhö". JÄVLIGT KUL hörru. Damp. Så nu är den på väg hem till mej igen.. ska bli spännande att se statusen på den då.

Nehe här blire inga barn gjorda. Nu måste jag börja fixa mej för en em/kväll med mina benbrotts-patienter!
*PUSS*

Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar