04 februari, 2011

JAG CITERAR DAGENS SKÖNASTE FÖRELÄSARE:

"och här ser ni en bild på en spermie som tränger in i ett ägg. TREVLIG HELG!!". Hahaha. Det hade inget med föreläsningen att göra, vilket gjorde det ännu roligare.
Hela dagjäveln har handlat om vetenskaplig metod och förberedelser inför vår c-uppsats som vi skriver nästa termin, i T6. Jag ska skriva med Anna, och idag fick vi även våra ämnen tilldelade! Vi fick det vi hade önskat! Vi ska skriva om "Postoperativt illamående och smärta vid behandling med oxycontin/oxynorm respektive dolcontin/depolan". Kanske inte låter så jävla intressant för många, men det har jag förståelse för:) FAST räkna med att jag kanske kommer att plåga er här.
Förresten, vad vare för jävla dampväder som gled in idag då?? "Ortopedväder" kallade dom det på nyheterna... haha, ser ju bra ut inför min praktik då..:p

Nej för bövelen nu äre dags att fira freeedag här! PUSS
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar