02 februari, 2011

JAG ÄR SÅ DÅLIG

på att uppdaterna nuförtin. Jag vet. Men det är bara för att jag saknar att blogga från min dator. Hoppas den anländer hem till min famn snaaart.

Just nu sitter jag i en datasal i skolan. Det har börjat stenhårt denna termin och det kommer bli mycket plugg att krigas med hela våren hörrni! Akutsjukvård, kirurgi och vetenskaplig metod så det skriker om de. På måndag börjar min praktik också. Först ska jag vara på en traumaortoped-avdelning på Ackis. Lite scary då jag inte direkt är värsta fanet av benbrott och sånt... men jag ska ju för tusan bli sjuksköterska, och då är det sista man får vara: kräsen. Så klackarna i taket, nu kör vi!
Tack för att så många tittar in här till min skeva blogg, ni blir bara fler och fler. Men jag tycker ni är dåliga på att kommentera;)
PUSSS ha en fab dag!

1 kommentar:

  1. Förlåt!
    Ska börja kommentera oftare hjärtat!
    Love you!

    SvaraRadera