08 februari, 2011

EN TRÖTT JÄVEL

Aaaa det känns som om jag bott på sjukhuset sen igår kl 13. Kvällspass med ett dagpass dagen efter blir liksom bara jobba, hem och sova, gå upp astidigt och jobba igen. Men det har gått jättebra iaf:) Idag har jag och min klasskompis jobbat i team hela dagen och typ haft hand om alla patienter i vårt vårdlag, närmare bestämt 8 patienter. Handledarna hade lika gärna kunnat gå hem, vi var liksom grymma;) skrytskrytskryt hörrni.
Men när klockfan slog 16.00 idag kändes det jävligt skönt att gå hem. Promenerade ner mot stan, kände mej skitsliten, ful och trött som en jävla lågenergilampa efter detta dygn. DÅ hände nåt som gjorde min dag... jag mötte tre killar på vägen varav en av dom stannar upp när vi möts, ler mot mej och säger "gud vad söt du är". Bara sådär. Helt oskyldig. Och sen går dom och jag bara vidare. Då log jag och fick lite energi tillbaka. Älskar spontanitet!

Imorgon är jag ledig! FÄÄÄB.
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar