03 december, 2011

AHHHHH VILKEN DAAAG!

Vi har haft ett jävligt fab teamarbete idag asså! Vi är inte heelt klara med flytten, men det har gått bra iaf, fortsätter och gör klart allt imorgon. Vet ni vad jag hittade nu ikväll när jag höll på o packade upp? Jo ett brev som jag skrivit till mej själv när jag skulle flytta hem från USA och hade ångest.. HÄR får ni läsa vad jag skrev då :"Just nu sitter jag på planet och väntar på att det ska lyfta från New York. Jag känner för att bara resa på mej, ta mina väskor och springa här ifrån. Jag vill vara här, vill inte åka hem till Sverige. Jag vill stanna kvar här, HEMMA i USA. Det är hemskt att ha två hem, två hem på två olika platser i värlen. Och på båda platserna finns människor jag älskar och inte vill vara utan.. NU lyfter vi snart och jag kan inte sluta gråta.. när kommer jag tillbaka hit?"

Åhh vilka minnen! Älskade älskade underbara liv jag hade när jag bodde i New York! Saknar det sååå mycket.. Trots att jag varit tillbaka och hälsat på typ 8 ggr så vill man tillbaka jäääämt! Nu är det två år sen jag var där.. Hoppas jag kommer dit snart igen... Älskade New York<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar