26 december, 2011

JULEN TVÅTUSENÄLVA E FIRAD

på självaste julafton firade vi hemma hos bästa mormor och morfar! Jag och Stella var barnen under denna tillställelse:) Igår kändes dock mer som RIKTIGA julafton då vi fick vara med min fina systers familj! Barnen blev överösta av julklappar och det var såå mysigt!
Det slog mej att jag kanske kommer jobba nästa jul... aja, men det är ju jag själv som valt mitt yrke:) Nu är vi hemma igen efter 3 nätters bortasovande. Så himla skööönt att vara hemma i vårt hus igen. Haha anledningen att jag säger "hus" är att min Loke alltid säger det.. när dom åkt förbi Vaksala torg häromdan (där typ Uppsalas största gran står) hade han sagt: "asså den där granen skulle läätttt få plats i Carolines nya hus!" Sötaste gullet mitt:)

Pusspåer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar