02 december, 2011

HÖRRNI JAG KLARADE TENTAN!!!!!!!!!!!!!!

Asså jag är så glad att jag spricker snart!!! Fatta vad skönt att aldrig mer skriva en tenta (om jag inte vidareutbildar mej då;)!! Jag har klarat ALLA tentor på hela sjuksköterskeutbildningen!! Aaaa det känns så underbart! Om 6 veckor tar jag examen liksom! Unfuckinbelievable!



Jaha annars då? Här är några bilder min nya lägenhet som jag fotade imorse. Visst är den fiiiiin? Min stora underbara etagelägenhet! Jag har burit grejjer i tre timmar idag så nu är några saker på plats iaf. Imorgon kör vi stor-flytt med alla möbler o allt annat. Så inatt blir sista natten i min lilla älskade lägenhet.. Minnen deluxe<3

Nä nu jävlar är det EM-lottning! Hörs hej.


1 kommentar:

  1. Du kommer stormtrivas...gjorde jag iaf när jag bodde där:) Helt sjukt ju att du ska bo där 10 år senare..haha:) Grattis igen till tentan är så stolt över dig! Lycka till med flytten imorgon. Kram

    SvaraRadera