30 december, 2011

MEEH HEEJE:)

Hur mår ni finisar? Jag har mostermyst med Loke i två dygn och herruguud va vi har haft det bra!:) Nu har han åkt hem och jag o Stella grejar här hemma.. allt är ju fortfarande inte riktigt klart i nya "huset";)
Vet ni vilken hemsk sak som hände nyss när jag o Stella var ute?? Ett gäng ungdomar kom o gick på andra sidan trottoaren.. och så hör jag en av dom säga "det hääär blir kul!" och så kastar dom något mot mej o Stella! Jag reagerar direkt och springer iväg med henne! En sekund senare smäller det!! EN JÄVLA NYÅRSRAKEEEET! Fatta vad farligt!! Om inte Stella blivit så rädd hade jag kutat tillbaka och boxat ner dom jävlarna samt skrikit ut det fulaste vokabulär jag kan!! Asså jag skakar fortfarande av ilska, vilka jävla sviiiin!!


1 kommentar:

  1. SNORUNGAR!! Livsfarligt ju o stackars lilla Stella...hundar är ju inte fan av rakter direkt och inte du heller för den delen;)Idioter finns det gott om!

    SvaraRadera