23 december, 2011

MITT I NATTEN

aa det är fan mitt i natten nu!! Vad gör jag vaken? Ja det kan man ju fråga sig.. jag undrar också faktiskt. Hostar som en galning så jag kan bara inte sova.. Min lilla Stella-älskling ligger i min famn och sover som en bebis som tur är. C-uppsatsen är GODKÄND!! By the way sådär:) Såg ett mess som Anna skickat tidigare ikväll (då jag faktiskt soooov) att vi är godkända.. på vår 38 sidor vetenskapliga kandidatuppsats! Kanske därför jag inte kan sova också, för det pirrar i hela kroppen av lättnad och lycka! Vilken julklapp! Nu ha vi typ INGET kvar i skolan.. ett litet pedagogikarbete som tar en dag typ, sen inget mer.. 3 år av slit är snart över... känns som det just började... Hellvette, jag är liksom sjuksköterska om 3 veckor!!!

och det är mitt i natten nu... KYSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar