02 december, 2011

ÄNTLIGEN HÄNDER DET!

JAG HAR SOVIT EN HEL JÄVLA NATT!! Så himla underbart. Det har inte hänt på flera månader. 9 timmar i sträck sov jag, och när jag vaknade kände jag mej aspigg och det bara pirrade i hela min lilla kropp för att jag kände att jag älskar den här dagen! Haha kanske svårt för er som inte har sömnproblem att förstå hur man kan bli så lycklig för detta... men så är det iaf! Det verkar således som min medicinering funkar.. och hoppas verkligen att detta fortsätter!

Idag har jag massa saker att fixa (älskar att jag är ledig idag), måste lämna in ett färdigt PM, hämta ut ett brev på posten, fixa några ärenden på stan, handla, börja flytta och förhoppningsvis få ett POSITIVT tenta-resultat idag! Återkommer om detta...

Ha en fin dag så länge! KYSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar