16 december, 2011

JAG DÖR VAD KUL!

Är man KUNG på innebandy eller! Va?? Jag var ju döseriös och minst ett par ungar lär ha blåmärken på smalbena imorgon! Näääärå skämta, jag var rätt schysst, förutom att jag gjorde ett mål på Loke (han var målvakt idag).. men jag ropade direkt efteråt "föörlåååååt Loke" haha. Det var typ jag, två mammor och resten pappor som spelade mot 7-åringarna, vilka ättriga små fighters dom är, riktigt duktiga!!
Och här ska ni få höra årets komplimang: en mamma som satt bredvid min syster på läktarn sa: "du, hon med ljusblå byxorna måste väl vara en storasyster till nån av pojkarna, inte kan hon vara en förälder?" Jennie (min kära syster) ba "ehhhh jag hon är en storasyster men hon är MIN storasyster!" Haha:)

In action. Fotograf: Nellie 3 år.

PUSS PÅ ER


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar