31 mars, 2012

BÄSTA NI

Idag har jag fått äran att fira min älskade syster som fyllt år! Mamma o pappa hämtade mej,och skjutsade hem mej igen, då jag inte orkar förflytta mej på nåt annat sätt än bil.. Dumma sjukdom..
Men TACK finaste systeryster för en mysig dag! Älskar dej av hela mitt hjärta, det vet du!!<3 (fast du målade nagellack på mitt element en gång i tin:) (eller just ja, jag gav ju igen när jag gick in och väckte dej genom att köra tumme-pekfingergreppet och fläska upp ögonlocken på dej och skrek VAAAAAAAKNA!!... och sen hade jag skrivit i din bok också ja) Haha detta är så internt så ni fattar nog inte:)

finaste mamman (min syster SÅKLAAAART!) och en däckad Nellieälskling<3

min älskade lampa kom äntligen upp idag då pappa fixa en 5-metersstege.. ingen bra bild, men jag älskar lampan!! Fick den av min syster m familj när jag tog examen!! Min drömlampa!!:)

Jag kan säga att jag fortf inte mår bra och febern besöker mej titt som tätt.. och jag sover typ jämt. Men tack för att nui finns och förstår!
PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar