29 mars, 2012

OM JAG BARA VISSTE VART JAG SKULLE BÖRJA..

jag är sjuk. Igen. Dagen igår var rätt dramatiskt om man säger så.. Nu vill jag verkligen inte hålla på att skriva massa diffusa saker så att ni ska bli nyfikna och behöva titta in här iafallatt jag skulle kläcka ur mej nåt "spännande". Men grejjen är den att om alla miljarder prover de tog på mig igår visar det som befaras väntar ett helvete..

Till alla er närmsta vänner kommer jag att höra av mig när jag orkar. Har sovit sen 16.30 igår.. som tur är har jag världens bästa föräldrar som varit här idag och hjälpt till att gå ut med Stella, handlat och stöttat.

Sköt om er fina ni så skriver jag en annan gång när jag orkar.

PUSS

2 kommentarer:

  1. Usch! Det låter inget vidare alls... Tänker på Dig och håller tummarna för att allt ordnar sig till det bästa!!
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Tack Sofie! Jag orkar inte med det här.. Längtar till er på jobbet också! Hoppas vi ses snart!! KRAM

    SvaraRadera