18 mars, 2012

SÖTA!

haha bara för att jag skrev på fb under resan hem idag att jag skulle uppdatera bloggen ikväll så har det typ varit rekordmånga här under kvällen! Gulliga ni är:) tyvärr är jag för trött för att lägga upp alla bilder från helgen men det gör jag imorgon då okokok? Har iaf haft en alldeles förtjusande helg i snåla smålandet med mina pärlor! Om jag ska fatta denna helg kort just nu så kan jag säga: ont i skrattmuskulaturn, ont i shoppingmuskulaturn, ont i saknadmuskulaturn (saknar Anna redan!).
När jag kom hem nu ikväll möttes jag av älskade lilla Stellaskatt som vart såå glad när jag kom hem! Och jag hade såklart saknat henne dödens mycket:) Just nu ligger hon och myser på sin rosa lammullsfilt som jag köpte till henne i Ullared;)

Nää jag är inte sur bara skittrött... så ä l s k a r att jag är ledig imorgon! Då ska vi bara mysa! Och ni ska få se bilder från helgen och ALLT jag shoppat (mamma du kan blunda!)

Puss och godnatt fina ni!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar