28 mars, 2012

SUCK

jaa eftersom jag är vaken INATTIGEEEEN så kan jag vill lika gärna skriva lite.. Jag önskar ni alla skulle kunna se hur Stella ligger och sover just nu, så himla rolig hon är med sina sovställningar:) Men jag visar det alltså inte på bild då jag inte känner för att flasha överkroppspartit utan beklädnad.
Annars då? Ska till läkaren imorgon och ta massa prover.. jag är ju sjuk så ofta, plus att jag får blåmärken bara nån tittar på mej (kan va en arbetsskada, men jag oroar mej faktiskt), jag ser ju liksom ständigt misshandlad ut.
Sen ska jag även vaccinera Stellabella imorgon. Eller jag och jag.. veterinärn ska väl görat. 1-årsvaccineringen är ett faktum.. usch! Fast jag är sjuksköterska och sticker männskor varje dag själv så är det skitjobbigt.. Lilla hjärtat.. en spruta rakt in i nackskinnet och hon kommer skrika jag vet det.. älsket mitt. Åhh jag vill inte.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar