13 mars, 2012

HEJ FINA NI!

Jag lever, lovar. Har haft rätt mycket på schämat om man säger så! Jag mådde inte så bra igår så jag var hemma från jobbet då också. Men så jävla less jag va på att vara hemma, längtade jävulskt till jobbet, fast min kropp är världens tröttaste. Jomenvahändedårå? Jag vakna med europas största lymfkörtlar på halsfan imorse! Ingen haka liksom! Snyggt. Bad läkarn att känna på min hals när jag skulle ronda mina patienter idag och han ba: "ehhh dom är rätt stora ja" . Men det blir nog bra.
Ska bara försöka att sova och ta hand om mej själv.


PUSSPÅERFINA!



2 kommentarer:

  1. Stackare... Men det är väl lika bra att ta allt på en gång, ellerhur?! Så är man ju av med skiten sen liksom. Hoppas att du piggar på dig snart!

    SvaraRadera
  2. Söta Sofie! jag mår bättre:) Hoppas vi ses snart;)

    SvaraRadera