31 mars, 2012

OK NU SKA JAG BERÄTTA...

Jag har märkt att det blivit ett myyyycket större antal av er som besökt min blogg sen jag skrev att jag inte mådde bra... Undrar verkligen om det är folk som bryr sig eller om det "bara" är nyfikna människor som tror att jag ska avslöja att jag har typ ehhh.. vänta... mehvafan jag orkar ej tänk er nån jävla allergi ba!

Men nu tänker jag säga sanningen för jag orkar inte förklara mej längre. Jag kan ha leukemi (alltså blodcancer, exakt det jag jobbar med själv). Det är vad läkarna misstänker. Bara proverna kan visa svaret.. Jag och min familj har det jobbigt just nu så jag hoppas ni förstår..


6 kommentarer:

  1. Du anar inte hur jag har tänkt,gråtit och åter igen tänkt på det här sen du berättade i veckan.. man lever på hoppet att det ska vara nått annat och den chansen finns fortfarande. Visar provsvaren det vi fasar för så tar vi oss igenom det här vännen..Du är en kämpe och du klarar det här! Står vid din sida alltid det vet du<3

    SvaraRadera
  2. En stor kram till dig Caroline!

    SvaraRadera
  3. puss på dig mitt hjärta<3

    SvaraRadera
  4. Styrkekram till dig!

    SvaraRadera
  5. Massor med kramar <3

    SvaraRadera
  6. Fy, mina tårar bara rinner! Provsvaren kommer visa något annat, om inte så klarar du detta! Finns ingen starkare än dig! Vad kan jag göra?

    Älskar dig! Puss

    SvaraRadera