01 mars, 2012

TONA HÅRET MED STERILA HANDSKAR OCH FÅ ETT JOBBERBJUDANDE

Tjenna! Jag är ledig idag, överjävulskt skönt. Vaknade helt utvilad och full av energi. Körde en skönhetsmorgon. Ansiktsmask. Färga ögonbryna. Tona håret, får ju typ utväxt på tre veckor. OCH sen undrar jag en sak: VARFÖR är handskarna i hårtoningsförpackningarna allid stora som ica-kassar?! Nån? Aja hade som tur var ett par sterila handskar hemma (vet EJ varför), så jag körde på dom! Resultatet blebv u.a. Tackhej. Aaaa och sen då. Det plinga i mobilen.. "Hej Caroline, jag skulle vilja erbjuda dej en tjänst på barnonkologen, är du intresserad?". Meeeh! Jag vill ju jobba där i framtiden, men just nu vill jag verkligen vara kvar på Hematologen. Underbara jobb med underbara kollegor (fast jag vet ju att det är det på barnonkologen också;) Så jävla kluven. Men så får det bli. Jag kör barnen sen! Nu vet jag iaf att jag är prioriterad där:)

nu ska vi fortsätta med kvalitetstid här:)

PUSS FINA NI!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar