09 mars, 2012

SAMTALET SOM KAN UPPSTÅ NÄR MAN BER (ELLER AA TVINGAR) EN KILLE ATT KÖPA TAMPONGER ÅT EN

Han ringer från affärn:

Han: vafaan skaru ha för jävla sort då? Det finns ju miljoner olika.

Jag: men det är bara att ta några blåa, spelar ingen roll vilket märke.

Han: blå?? Jag trodde tamponger va vita?

Jag: meeeh jaa det är dom, men jag menar blå förpackning!!!!!

Han: aahaaa okeeey. Men det finns ju rosa förpackningar också, vill du inte ha det eftersom du gillar rosa (smöör)?

Jag: MEN NEJ! Det är olika storlekar. Köp en blå förpackningsjävel nu och kom hit innan jag förblöder!

Han: okokokok, kommer snart!



2 kommentarer:

  1. Haha.. Du bad honom köpa tamponger alltså.. Sweet ;)

    SvaraRadera
  2. Omg de glömde vi ta upp, efter 12 år med M så har han inte ens gjort de till mig.. Starkt jobbat grabben ;)

    SvaraRadera