21 augusti, 2010

Alanya tvåtusentio


Vi har haft det såå himla underbart asså! Massa avkoppling, mys, bus, shopping, SOL, BAD, skratt, mat, alkohol (flåt Allah), galenskaper o kärlek.
På transferbussen till Alanya fick vi chansen att punga ut me lite mer kulor för att hamna på ett schysstare hotell, all inclusive, och bokstavligen PÅ strandfan. Så vi gjordet! Jag kan inte säga att jag e vidare imponerad av Turkiet som semesterort o standard på hotellen. M E N stranden var underbar, maten var ok, shoppingen bra, värmen kysste mej dygnet runt, o vi träffade en del fina en del trevliga en del roliga människor...
Jag tvingas att göra några konstateranden hörrni:
-typ alla turkar röker
-mestadelen av ryssarna (de manliga) har speedos o drar upp dom så långt de ba går.
-tyskar kan det här med solnings-positioner. Men I N T E faaan blirombruuuna!
-Jesus lever. Jag såg han själv. Iklädd de ohottaste badbrallorna jag sett o så vandrande pojkstackarn runt på gatorna i Turkiet.

Jag så trött efter att ha rest halva natten så jag orkar inte skriva så mycket nu.. LÄNGTAR ju bara till sängen nu. Han måste ha saknat mej också. Annars J Ä V V L A R!!










4 kommentarer:

  1. Välkommen hem min älskling <3<3!

    SvaraRadera
  2. Ser härligt ut på bilderna men så blond du blivit...skitsnyggt!! Allt klär ju en skönhet som man brukar säga:)Puss

    SvaraRadera