09 augusti, 2010


Då var den sista jobbmåndagen avklarad för denna sommar! FAB. Först jobbade jag till 16 på förskolan o sen ner till Make up Store o tog stängningen. Nu äre bara 2 dagar kvar, sen har jag S E M E S T E R!! JAAA jag vet att jag tjatar om det, men det får ni ta va.
I lördags när jag jobbade på MUS så kom det in ett par. Tjejen ville ha min hjälp att välja ut lite smink så vi gick runt i butiken o jag provade ut lite skuggor, en foundation, läppglans o ett puder. Bruden köpte ALLT. När hon skulle betala så säger hennes kille som står o hänger bredvid disken (och inte har sagt ett skit på hela tiden utan bara svansat runt efter oss i butiken): "man borde fan ha en kill-avdelning irenhär butiken, så vi kan typ kolla i biltidningar medans tjejerna shoppar". Asså VAA?? Då skare faan finnas en spa-salong för tjejer på Biltema också. DEAL?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar