23 augusti, 2010

BRUNETT



Då vare kört. Bye bye blondie. Idag vare min första lediga dag på heela sommaren som jag inte hade ett skit planerat (förutom läkemedelsräkningstentahellvettet som jag skrev imorse). Sen daa? Jag var trött som ett A S (tentakoma kallas det) så jag tänkte att jag kanske kunde vila lite på dagen. Guu så mysigt att ligga på soffan o kolla på film va? Näää. Jag var så rastlös så jag skena runt i lägenheten för att hitta saker att göra. DÅ kom jagpåre! Jag måste färga håret. Ba måste. Så jag kuta iväg till närmaste ica för att köpa toning! På vägen höll jag på att omkomma i nån form av pollenattack då en jävla gräsklippartraktor klippte gräset längs hela vägen där just jag gick! Säkert brände jag en 728 kalorier då jag nyste som en häst flera ggr om, o så kan man hoppas att man fick lite magrutor på traven också.
Så här är jag nu. Mörkhårig. Vet inte om jag ångrar mej eller om jag gillart.

3 kommentarer:

  1. du är alltid lika fin gumman! :) jag tycker det ser bra ut iallafall.. kramis

    SvaraRadera
  2. Skitsnyggt!! Du ska absolut inte ångra dig:)

    SvaraRadera