17 augusti, 2010

Nara doden upplevelse 2/vartfaaan ar mina brillor?

H E R R E G U D. Idag dog vi nastan. Vilken javvla situation assa. Vi skulle ga i o bada typ det forsta vi gjorde nar vi kom ner till stranden for det var saa satans varmt! Vi gar i. Jag har solbrillor pa mej for jag ska anda inte blota haret an. HELTJAVVLAPLOTSLIG bakifran ba, sa attackerar V A R S T A dodsvagen! Jag hamnar under vattnet i massa sekunder! Tıll slut kommer jag upp till vattenytan efter att gjort typ fjorton volter och hunnit funderat massor av ggr vad som ar uppochner! Val uppe sa kippar jag efter andan samtidigt som jag svaljer nagra liter SALTvatten och haller pa att skratta ihjal mej i panik. DA marker jag att jag tappat mina solglasogon. Mına BASTA! Hysteriskt kollar jag mej runt for att hittarom!! DA kommer nasta dodsvag o attackerar! Men denna gang gıck det battre o jag kom upp till vattenytan snabbare. DET AR DA JAG SER mamma. Hon forsoker kravla sıg upp pa stranden som sjalvaste Robınson Cruse da han blev strandsatt! Hon har ocksa (sjalvklart, som ALLA andra) forsokt parera dessa helvvettesvagar, och gor allt for att komma undan. JAG DOG AV SKRATT!! Det sag saaa kul ut! Jag kom till slut upp levande ıaf (mamma med). Men mına brillor forsvann forgaves ut i det djupa havet:( R.I.P. mina alskade bagar!
Jag sager ba: har hander det grejjer! PUUSSSS alla

2 kommentarer: