25 augusti, 2010

och DÄR

började jag flagna. Fuck. Herrå solbrännan.
Sminkningen idag gick iaf superbra! Tjejen blev jättenöjd. Och jag me. Så förjävvla bra jag e asså. Så nu har vi allt spikat inför den riktiga sminkningen på självaste bröllopsdagen! Fab. Hon kommer bli såå vacker. Självklart glömde jag fota idag, men jag gör det nästa gång näreär mer på rikt!

Annars sov jag som en prinsessa inatt då, precis vad jag behövde o önskade mej:) att det regnade ute gjorde ju allt så mycket härligare att ligga kvar i sängen längelängelänge! V Ä R T.

Men hörrni. Rena rama Rolf och Fångarna på fortet på tv4 varenda jävvla kväll som det verkar! Vaihelvette äre frågan om?! INTE för att jag kollar på det eller ens hänger framför tv:n varje kväll, men jag blir ju bara pissed av att dom ens sänder det. SKÄRPNINGFÖRFAAN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar