24 augusti, 2010

UNDERBARA DAG!




Vilken FAB dag jag haft! Umgåtts med underbaringar o fått känna på nytt hur värdefullt mitt liv verkligen är! Precis detta behövde jag I D A G! Först mötte jag upp min älskade Mari o hennes lilla gullesnutt Adrian. Vi hängde på Wayne´s o myste som bara d e n! Det var skratt o gråt om vartannat.. men det är det som är VI. Du o jag Mari. I vått o torrt. ALLTID finns jag för dej o din familj, det vet du! Du får mej alltid på det bästa humöret och jag känner massa ny livsglöd när jag är med dej!
Sötaste Adrian älskade min klocka o mitt armband och självklart fick han smaka, snora o dreggla så mycket han ville på det och på mej!

Vid 18 hade jag date med en annan käresta. Fina Maria. Vi träffas egentligen f ö r sällan, men vår vänskap är så stark så inget kan ändra på det! SÅDEESÅ. Vi åt massa sushi o pratade om ALLT som hänt sen sist. Underbara Maria, du är en ljuspunkt i mitt liv o ger mej alltid massa ny styrka o glädje! (tyvärr fick jag aldrig upp kameran så du blääv inte me på kort..)

Älskar er flickor!!





2 kommentarer:

  1. Men gu vilken hemsk bild på mig! Kan man verkligen se ut så där haha!

    SvaraRadera