14 september, 2010

f r i s k


Jahaapp. Idag börjar Caroline kl 10.15 i skolan och när vakna ja?? Kl 04.58. Pigg som en hamster som kutar runt i sitt hjul. Antagligen håller jag på att bli frisk. V ä l d i g t frisk! Gillart. Bara inte den där feberfan kommer o övertar min kropp igen, bara för att jag spelar allanballan o tror att jag är frisk nu! Då jävlar lackar ja pån! Men att vakna 04.58 va.. kan skippat i fortsättningen faktiskt. Låg kvar i sängen till sju, sen gick jag upp o gjorde lite nytta. Ja alltså inte plugga eller städa eller nå sånt. Utan jag gjorde viktiga grejer som att prova kläder till helgen, färgade ögonbrynen (denna ögonbrynsfärg är grym), bloggade och läste bloggar. Men nu tror jag att jag måste ta o förbereda för en heeeldag i skolan! Släängpusssas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar