07 september, 2010

vem får man skjuta?


Idag är en riktigt jävvla pms-dag asså. Jag känner mej ful, fet, äcklig, svullen o typ sämst. Men tur att man kan skylla på pms. Gillare. Heldag i skolan idag med föreläsningar om allt från behandling av för tidigt födda barn till amningens betydelse till barnens psykomotoriska utveckling. Spännande shit, förutom det sistnämda. Det är så uttjatat så man dör ju.
En annan grej. Tjuriga busschaufförer! Jag blir så jävvla tröttpårom!! Varför har dom ens valt ett jobb där dom behöver fejsa 10 nya människor i minuten om dom inte kan vara det minsta trevliga!? Visst, alla kan ha en dålig dag (as I K N O W), men man kan förihellvette fejka! Idag på bussen hem så var det en såå otrevlig kvinna som körde. Jag hade typ tre kassar o bära (mathandling o lite shopping då) plus en tung väska. Har busskortsfickan i munnen o drar ur busskortet för att hon ska kunna scanna av det i sin lilla apparatfan, och så säger männskan: "du kanske kan dra kortet själv?". VAAAAA?! Äru störd? Dessutom har hon börjat köra bussen så jag far typ runt som ett hallon i en mixer. Jag sa: "nej jag kan tyvärr inte det" (hon gjordet, för det är ju hennes jobb, men hon såg skitgrinig ut), fast jag ville typ säga (skrika):" din jävvla surkärring va haru för problem haru inte fått legat sen Palmemordet ELLER??"
Ytterliggare en sak. Matchen ikväll. Sverige-San Marino. Ja den vill man ju gärna se, fotbollsfreak som jag e. Men näää den sänds på TV10!! Som inte alla vi dödliga har tillgång till tydligen. FUCKYOU (eller vem faan som e skyldig). Jag betalar ju fan en halv miljard i tv-avgift varje månad! Ge mej fotboll gratis!!
Nuså. Imorgon ska jag vara söt o glad o positiv igen! Lovar. Pussss

1 kommentar:

  1. hahahaha.. gu va jag garvade när jag läste det här.. du är grym caroline! :)

    SvaraRadera