20 september, 2010

jaha

idag vare sista skoldagen för denna kurs. Nu väntar 3 pluggasåinihellvettedygn! Det innebär att man typ packar kappsäcken o flyttar in på BMC för att plugga med sina bästa pluggpartners in crime. Binjurebarken producerar adrenalin på högsta varv, cortisolet flödar och sympatikuspåslaget är inte att leka med! DET är tentastress det. Man märker att man lever OCH att man är student till 473% ungefär.

Jaa men jag måste kanske nämna nåt om valet elle? Alliansen vann. Jag e nöjd. MEN. Egentligen har jag inte så mkt att säga om att SD kom in i riksdagen.. förutom att det är jävligt tragiskt. Men vi har en fri rösträtt i Sverige och 330 000 valde att rösta på SD. DETÄRFUCKINJÄVVLAMÅNGA! 1 av 17! Men ingen står för det idag!! Överallt skrivs det om folk som är missnöjda med valet men vart faan är dom som är nöjda?? Jag är inte den som dömer folk utifrån vad de röstar på (och skulle nog inte ta bort nån från facebook bara för att den röstar på SD), men jag tycker ändå att dessa personer borde stå upp för vad de tycker! Skäms dom för vad dom röstat på så ÄREJÄVVLIGTOSERIÖSTOCHPINSAMT! Guu vad svamligt det blev nu.. men jag blir så störd på dom som inte kan stå upp för sin sak bara.

Förresten tror jag grannen ovanför börjat på en den-som-kan-stampa-hårdast-i-golvet-typ-dygnet-runt-kurs. Det suger.

Annars är allt fab! Pussapussa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar