11 september, 2010

HUR

jävvla ont i huvudet kan man ha?? Jag har jobbat hela dan med stans eller nä heela Europas värsta huvudvärk. Inget hjälper. O R K A ha en tråkig hemmakväll en lördag bara fört! Men jag blir tvungen. Kanske nån kan komma o förgylla den... Tyvärr missar jag en födelsedagsfest ikväll för jag pallar inte.:(
Har fått reda på de andra VFU-placeringarna jag ska ha under hösten, förutom barnonkologen. Ska vara på rättspsyk. HAJJA! Ska lilla jag ansvara för att vårda inspärrade psykiskt störda brottslingar? Herregud. Den tredje placeringen är på Östhammars distriktsköterskemottagning. Jo men satt det känns ju skitkul att pendla 14 mil varje dag! Om man skulle ta o börja röka pårehärrå hörrni. N E J DÅ, det ska jag inte. Och jag ska inte vara bitter. Jag vet att jag kommer älska mitt blivande yrke! Men då kan jag bestämma arbetsplats själv (iaf ganska själv, det beror ju på vart det finns jobb såklart).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar