19 september, 2010

VAAAAAAA?? ÄRE VAL??



Snacka om att denna helgfan gick fort daa. Igår var jag som skrivet på släktträff at day med min mysiga släkt på mammas sida. T y v ä r r kunde inte alla av kusinerna delta vilket va synd! Men nästa gång fåre fan va obligatoriskt. You hear me? Direktish efter denna tillställning så vare bara att bege sig hem o styra om looken för inflyttningsferre i Flogsta. Trevlig o galen tillställning vart de!
Idag vakna jag så klart med en ägodel fattigare. But whyyy ska man alltid tappa bort nåt på fyllan?? Vilken LAG står det i egentligen?? Men det var iaf ingen dödsviktig grej som mitt bästa läppglans, mej själv eller VIP-kortet till Birger. Pju.
Kom också på att jag var tvungen att göra ett mycket viktigt val idag! Nämligen bestämma mej vilka brillor jag vill ha (tuuur att jag bara ska behöva ha dom vid vissa tillfällen). Svårt. Aaa just ja ett val till har jag gjort idag. Blått. PUSSS lovers

2 kommentarer: